• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
امروز 0

اخبار ویژه

قوی‌ترین آهنربای ابررسانای جهان ساخته شد رژیم کانادایی چیست؟ بدبینی چیست؟ دست و پا زدن تروئیکای اروپایی برای ضربه به ایران/ بی‌اثری تصویب قطعنامه بر بازار ارز خوردن قارچ سمی بعد از پُختن هم خطر دارد اجرای دوره مشترک کارشناسی ارشد دانشگاه‌های ایرانی با خارج از کشور خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده/ با اورژانس تماس بگیرید معضل جهانی به نام کودکان کار/ تفاوت کودک خیابان با کودک در خیابان چرا «نات کوین» و «همستر کامبت» طرفداران زیادی پیدا کردند؟ رژیم اتکینز یا ایت ایزلی چیست؟ اختلال شخصیت وسواسی اجباری یا ocd چیست؟ هیدروژل ابداعی محققان ایرانی با عفونت مقابله می‌کند تغییر اسم آزادراه شیراز – اصفهان به «آزادراه شاهچراغ» وظیفه شما در «احترام به مقام کودک» چیست؟ برنامه غذایی بیماران قلبی خودشیفتگی چیست؟ این ربات مانند سوسک می‌پرد! تمدید مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی ۱۴۰۳ بازنشستگان به «شرکت بیمه ملت» تا پایان خرداد سامانه توثیق سهام عدالت دستاورد بزرگ دولت مراقب پشه آئدس باشید/ علائم تب دانگ چیست؟ آیا رژیم دوکان روشی مطمئن برای کاهش وزن است؟ برونگرایی چیست؟ ویژگی‌های یک فرد برونگرا چیست؟ دغدغه‌های روحی افراد سالمند و بروز چند مشکل در دوران سالمندی آموزش خارق‌العاده مهارت‌های مختلف انسانی به ربات‌ها تامین مالی سخت و هوشمندانه دولت سیزدهم برای واردات واکسن رژیم دش چیست؟ درونگرایی چیست؟ رژیم غذایی خام خواری چیست؟ اختلال سازگاری یا انطباقی چیست؟ عمل بای پس معده چیست؟ توهم چیست؟ آیا اختلال توهم‌زا دارید؟ رژیم غذایی ویت واچرز یا ww چیست؟ اختلال بدریختی بدن چیست؟ نشانه‌های مسمومیت با قارچ سمی را بشناسید شب ادراری، دلایل و درمان این بیماری گلوتن چیست؟ استفراغ نوزاد و صفر تا صد آنچه باید بدانید فوبیا چیست؟ سوزش ادرار و شایع ترین دلایل آن را بشناسید خلط خونی نشانه چیست و چه درمانی دارد؟ استپ وزنی چیست؟ چاقی مفرط چیست و چه علائمی دارد؟ اختلال تجزیه‌ای هویت چیست؟ معاینه فیزیکی و چکاپ بدنی چه ضرورتی دارد؟ رژیم پالئو یا غارنشینی چه مزایا و معایبی دارد؟ ال اس دی (LSD) چیست؟ تغذیه چه اهمیتی در سرطان روده دارد؟ اختلال شخصیت مرزی یا بیماری بوردرلاین را بشناسید رژیم کتوژنیک ۷ روزه بهترین راه برای کاهش وزن سریع کلاستروفوبیا یا تنگناهراسی چیست؟ غذاهای مضر برای پارکینسون چیست؟ سندروم آسپرگر چیست؟ وضعیت نقش‌برجسته‌های ساسانی نگران‌کننده است رژیم غذایی مناسب وزوز گوش چیست؟ تست ریون و هر آنچه درباره آن باید بدانید اختلال شخصیت اسکیزوئید چیست؟ رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان نماز اقامه کردند اختلال شخصیت اسکیزوتایپال چیست؟ تشریح تمهیدات ترافیکی در تهران برای تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی/ اعمال محدودیت‌ها از ۴صبح چهارشنبه رژیم نظامی سه روزه چیست؟ راهکارهای عملیاتی برای بهبود احساس غم و ناراحتی که خوب است بدانید غش کردن یا سنکوپ چیست و چرا غش می‌کنیم؟ التهاب لگن (PID)؛ علائم، علائم، تشخیص و درمان سرطان بینی چیست؟ علت، علائم و راه‌کارهای درمانی آن با میوکاردیت چقدر آشنایی دارید؟ دیابت شکننده یا ناپایدار چیست؟ علت، علائم و راه‌کارهای درمانی آن سندروم گیلن باره، نادر اما بسیار جدی

0
هفته هفدهم لیگ بیست و سوم؛

خطر غرق شدگی در مرداب برای استقلال/ دربی بحران زده‌ها در جنوب

  • کد خبر : 30301
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
خطر غرق شدگی در مرداب برای استقلال/ دربی بحران زده‌ها در جنوب
تیم فوتبال استقلال تهران که نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم را با پیروزی آغاز کرده است، در هفته هفدهم باید دیداری سخت را برابر ملوان بندرانزلی پشت سربگذارد که احتمال نتیجه نگرفتنش وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری مهر، هفته هفدهم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور امروز در حالی با برگزاری ۳ دیدار در شهرهای مختلف به پایان خواهد رسید که دربی اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب آهن به دلیل حضور زردپوشان سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. استقلال که با اختلاف نسبت به حریفان در صدر جدول قرار گرفته است سعی بر حفظ صدرنشینی دارد و صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان هم به دنبال خروج از بحران هستند.

هوادار – شمس آذر قزوین

تیم‌های هوادار تهران و شمس آذر قزوین در حالی امروز مقابل هم قرار خواهند گرفت که بازی هفته شانزدهم خود را با تساوی بدون گل به پایان رساندند تا در شرایط یکسان به مصاف هم بروند. شمس آذر با قرار گرفتن در رده نهم جدول وضعیت بهتری نسبت به هوادار دارد و می‌تواند در تهران با کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را حفظ کند.

مسعود شجاعی که بعد از حضور در هوادار برای اولین بار روی نیمکت خواهد نشست کار سختی مقابل تیم شگفتی ساز نیم فصل اول لیگ دارد. این دو مربی در حالی امروز رو در روی هم قرار می‌گیرند که برای اولین بار به صورت رسمی در لیگ برتر مربیگری می‌کنند. هوادار با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان

دو تیم صنعت نفت و فولاد خوزستان در حالی دربی خوزستان را برگزار خواهند کرد که فولادی‌ها هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته‌اند و همچنان با احمد آل نعمه کار خود را ادامه می‌دهند. دربی خوزستان همیشه حال و هوای خاصی داشته و این بار با حضور سهراب بختیاری زاده می‌تواند جذابیت و حساسیت خاص خود را داشته باشد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که بازی هفته گذشته خود را با شکست یک بر صفر مقابل حریفان به پایان برده‌اند و برای اینکه از بحرانی که در آن قرار دارند نیاز به پیروزی دارند. نفت برای فرار از انتهای جدول باید امروز مقابل فولاد پیروز شود وگرنه کار در ادامه راه برای او گره خواهد خورد.

صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند تا رده ۱۳ جدول صعود کند و از خطر سقوط رهایی یابد. در مقابل تیم فولاد خوزستان هم با ۱۵ امتیاز در رده ۱۲ جدول لیگ بیست و سوم ایستاده است.

ملوان بندر انزلی – استقلال تهران

دیدار پایانی هفته هفدهم لیگ برتر یادآور روزهای خوش گذشته ملوان در فوتبال ماست همان زمانی که ملوان یکی از قدرت‌های فوتبال خارج از تهران شد و عصر طلایی فوتبال گیلان را با بزرگانی چون سیروس قایقران، محمد احمدزاده، بهمن صالح نیا و … رقم زد تا ملوان به دست مازیار زارع و پژمان نوری‌ها و… رسید.

ملوان این فصل با مهدی تارتار تیمی هجومی و دوست داشتنی است که یادآور همان عصر طلایی قوهای سپید است. انزلی‌چی‌ها هفته گذشته نیز در اصفهان ذوب آهن را شکست دادند تا با روحیه‌ای عالی به مصاف استقلال صدرنشین بروند.

استقلال هرچقدر این فصل در مستطیل سبز خوب و سرحال بوده و نتایج درخشانی گرفته بیرون از آن به هزار و یک دلیل دچار حاشیه شده است اما با این حال آبی پوشان دور برگشت را هم با برد خانگی مقابل نفت آبادان شروع کردند تا با ۳۵ امتیاز بالاتر از سپاهان و پرسپولیس بایستند.

آبی‌های پایتخت در انزلی بازی سختی را پیش رو خواهند داشت بخصوص اینکه ملوان بازیکنان جدیدی را در نیم فصل به خدمت گرفته شاخص ترین آنها میلاد سرلک و محمد عمری از پرسپولیس است تا ملوان بیش از همیشه رنگ و بویی پرسپولیسی بگیرد.

استقلال همچنان به دنبال ادامه مسیر طلایی خود در لیگ و حفظ صدر نشینی است. ملوان هم در مقابل با ۲۷ امتیازی در رده پنجم ایستاده و به دنبال حضور در جمع مدعیان است. ملوان از سال ۱۳۹۵ تاکنون موفق به شکست استقلال نشده و یک مساوی بهترین نتیجه این سال‌ها بوده است. استقلال نکونام باهوش، با برنامه و متمرکز بازی می‌کند و امتیاز گرفتن از این تیم کار هر تیمی نیست.

برنامه هفته هفدهم

پنجشنبه ۳ اسفند

هوادار تهران – شمس آذر قزوین / ‏ساعت ۱۵، ورزشگاه پاس قوامین تهران

ملوان بندرانزلی – استقلال / ‏ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی انزلی

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان / ‏ ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی آبادان

جدول لیگ برتر تا پایان دیدارهای روز اول هفته هفدهم

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=30301
  • منبع : https://www.mehrnews.com

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.